08/01/2016

Kasza jaglana z warzywami/ Millet with veggies

Kasza jaglana z warzywami: pomidory, wcześniej ugotowana czerwona fasola, fasolka szparagowa, grzyby, cukinia, marchewka. Warzywa pokroiłam na kawałeczki, wrzuciłam na patelnie i krótko podsmażyłam na oleju z pestek winogron. Zalałam całość 1 szkl sosu z pomidorów. Dodałam ulubione przyprawy: kurkuma, pieprz cayenne, zioła prowansalskie, sol, pieprz. Na lekkim ogniu duszona ok 10min. Posypane sezamem i szczypiorkiem.

Cooked millet with veggies: tomatoes, previously cooked ed beans, green beans, mashrooms, courgette, carrot. Veggies cut into cubes, heat up on a pan on grape seed oil. I poured 1 glass of tomato sauce over it, add fav spises I added: turmeric, cayenne pepper, italian herbs, salt, pepper and stewed for around 10 min. Add seasme seeds and chives on the top.

No comments:

Post a Comment